شستشوي فرش با شامپو يا پودر؟

راهنماي شستشوي فرش، قالي، قاليچه، موكت، مبلمان و...

شستشوي فرش با شامپو يا پودر؟

۶۴ بازديد

مضرات شستشوي فرش با پودر 

اما گاهي اوقات مقداري پودر لباسشويي غيراستاندارد باعث خشك شدن و ضخيم شدن پرزها در هنگام شستن فرش مي شود. بنابراين بايد بدانيد زماني كه فرش شما خيلي كثيف نيست بهتر است از شامپو فرش استفاده كنيد. شستن فرش با شامپو يا پودر؟ براي پاسخ به اين سوال مي توانيد از قاليشويي ها كمك بگيريد. امروزه بسياري از قاليشويي ها از بهترين مواد شوينده فرش براي شستشوي فرش در محل سكونت مشتريان استفاده مي كنند. قاليشويي ها از شامپوهاي باكيفيت فرش استفاده مي كنند تا آنها را به خوبي تميز كنند. بنابراين اگر شرايط لازم براي حذف فرش از خانه را نداريد، مي توانيد از قاليشويي ها كمك بگيريد و فرش ها را در خانه تميز كنيد.

مراكز قاليشويي براي شستشوي فرش از چه مواد شوينده اي استفاده مي كنند؟

شستن فرش با شامپو يا پودر؟ بايد بدانيد كه فرش به اين صورت است كه:


براي شستشوي عميق بهتر است از پودر براي شستشو استفاده شود. اما زماني كه فرش به صورت سطحي تميز مي شود، مي توان از شامپو استفاده كرد. شستشوي فرش با شامپو يا پودر باعث افزايش طول عمر فرش مي شود. امروزه بسياري از قاليشويي ها از نظرات مشتريان براي شستشوي فرش بهره مي برند. يكي از قاليشويي ها كه يكي از معتبرترين قاليشويي هاي موجود در اينترنت است، قاليشويي اديب است. اين گروه با استفاده از بهترين پرسنل و ماشين آلات، فرش را در محل شستشو مي دهند و نحوه شستشوي آن را جويا مي شوند. 

اگر به شستشوي فرش در خانه وفق نشديد ميتوانيد از قابليت هاي قالي شويي ارزان استفاده كنيد.  استفاده از خدمات قاليشويي ارزان به اين معني نيست كه خدمات انها بي كيفيت و بي معني است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.