داشتن منافع اقتصادي با مبلمان و موكت تميز

راهنماي شستشوي فرش، قالي، قاليچه، موكت، مبلمان و...

داشتن منافع اقتصادي با مبلمان و موكت تميز

۱۴ بازديد

محيط‌هاي اداري نيز مانند خانه‌ها و حتي بيشتر از آنها نيازمند رعايت بهداشت و تميزي هستند. بخش مهمي از وسائل اداري شامل مبلمان و موكت كفپوش مي‌شود. فارغ از همه مزاياي بهداشت و تميزي، در اين مقاله قاليشويي نوين مي‌خواهيم درباره منافع اقتصادي مبلمان و موكت تميز با شما صحبت كنيم. تميز بودن محيط اداري نه تنها بخش مهمي از كسب و كار است؛ بلكه بر سلامت رواني و آسايش رواني كاركنان نيز موثر مي‌باشد. يك اداره مرتب هميشه اين اطمينان را خواهد داد كه كارمندان بازده بيشتري دارند و مشتريان خوشحال‌تر هستند.

 

داشتن منافع اقتصادي با مبلمان و موكت تميز

در نگاه اول تاثير خوبي را از خود به جاي بگذاريد. موكت‌هاي كثيف مي‌توانند چيزهاي زيادي را در مورد نحوه اداره كردن و مديريت شما بگويند؛ و قادرند نظر اوليه مشتريان را شكل دهند. املاك تجاري رفت و آمد زيادي دارند و به احتمال زياد نسبت به فرش و مبلمان خانه كثيف‌تر مي‌شوند. مردم سنگريزه و روغن آسفالت پاركينگ را با خود به درون اداره خواهند آورد. حتي تميزكاري‌هاي منظم صورت گرفته توسط كارمندان نيز ممكن است لكه‌ها و كثيفي‌هاي مختلف را به صورت كامل از بين نبرد. يك اداره منظم و تميز باعث شكل يافتن ديدگاه مثبت در مشتريان و كارمندان در هنگام ورود به محيط كاري مي‌شود و حسن شهرت كسب و كار شما را بهبود مي‌دهد.
در زمان و منابع خود صرفه‌جويي كنيد. زماني كه در حال اداره كردن يك تجارت پر مشغله هستيد؛ مسئوليت‌هاي تميزكاري مشترك باعث دور كردن تمركز كارمندان از مشتريان مي‌شود. با همكاري با يك تيم مناسب كه داراي ابزار، تجهيزات و تجربه شستشوي صنعتي هستند؛ شما مي‌توانيد منابع خود را در جاي مناسب به كار ببريد؛ و تمركز خود را بر روي كار قرار دهيد. به علاوه، زماني كه در يك اداره تميزكار مي‌كنيد، مطمئنا مي‌توانيد وظايف خود را با بازده و كارآيي بيشتري به انجام برسانيد. استرس و اضطراب خود را كمتر كنيد. فراهم آوردن يك محيط كاري آرام و بهداشتي اهميت بسياري دارد. اين امر باعث كاهش سطح كلي اضطراب و استرس مي‌شود. اداره‌هاي تميز و مرتب يك محيط كاري راحت و سامان يافته را در اختيار شما قرار مي‌دهند؛ و باعث بهبودي شرايط كاركنان خواهند شد.
وضعيت فيزيكي خود را بهتر كنيد. باكتري، ويروس و كپك قادرند در هر مكاني رشد كنند؛ مگر اينكه پيشگيري‌هاي لازم انجام شوند. اگر در يك محيط كثيف كار كنيد، به احتمال زياد بيماري‌هاي بيشتري را منتقل خواهيد كرد؛ و روزهاي بيشتري را مريض خواهيد بود. تميزكاري دوره‌اي اداره بهترين راه حل براي فراهم آوردن يك محيط تميز و سالم براي كارمندان و همچنين مشتريان است. يكي ديگر از منافع اقتصادي مبلمان و موكت تميز حفظ بهداشت رواني است. پس بهداشت رواني خود را حفظ كنيد. اداره شما جايي است كه بيشتر روز را در آن مي‌گذرانيد. اگر در محيطي كثيف كار كنيد؛ تاثير منفي آن در ذهن‌تان شكل خواهد گرفت. نه تنها نمي‌خواهيد به اداره برويد؛ بلكه خلاقيت شما نيز تحت تاثير قرار خواهد گرفت. كار كردن در يك محيط مرتب، با مبلمان و موكت تميز به شما كمك مي‌كند احساس خوشحالي، راحتي و رضايت داشته باشيد.

 ابزار و تخصص حرفه‌اي براي داشتن مبلمان و موكت تميز

يك كارخانه قاليشويي حرفه‌اي داراي ماشين‌هاي پيشرفته‌اي هستند كه در اختيار مصرف‌كنندگان نيست. سال‌ها فعاليت كارآيي آنها را در اين امر اثبات كرده است. بهتر از هر چيز ديگر اين است كه همه اينها در پس زمينه انجام مي‌شوند. در حالي كه شما بر مشتريان خود تمركز كرده‌ايد. همچنين ماشين‌هاي مورد استفاده در خانه را نمي‌توان از لحاظ سرعت، كيفيت و كارايي با ماشين‌هاي حرفه‌اي مقايسه كرد. ابزارهاي تميزكاري حرفه‌اي براي پاك كردن همه لكه‌ها، كثيفي، گرد و خاك و بسياري از آلاينده‌هاي ديگر طراحي شده‌اند. تميزكاري فرش به صورت حرفه‌اي مي‌تواند همه كثيفي‌ها، گرد و خاك، پرز حيوانات، جرم و باكتري‌هاي فرش اداره شما را از طريق استفاده از محصولات پاك‌كننده مخصوص و ماشين‌هاي قدرتمند پاك كند.
با تخصص و تجربه قاليشويي نوين شما اطمينان حاصل مي‌كنيد كه مبلمان شما به جاي چند روز در عرض چند ساعت خشك خواهد شد. پس به محض اينكه درهاي اداره را در اول صبح باز كنيد؛ مي‌توانيد محيطي آماده براي مشتريان داشته باشيد.
تضمين رضايت قاليشويي نوين پيماني است كه شما رضايت كامل را از كار ما خواهيد داشت؛ و اينكه كار با بالاترين استانداردهاي حرفه‌اي انجام خواهد شد.
قاليشويي نوين متخصصين با تجربه، مرتب و ماهري را استخدام مي‌كند؛ كه از تجهيزات و دستورالعمل‌هاي ويژه‌اي براي تميزكاري مكان‌هاي مختلف و پاك كردن آلودگي‌ها استفاده مي‌كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.