ويژگي هاي يك قاليشويي مدرن

راهنماي شستشوي فرش، قالي، قاليچه، موكت، مبلمان و...

ويژگي هاي يك قاليشويي مدرن

۸ بازديد

مدرن بودن قاليشويي به منظور استفاده از روش‌هاي اصولي و مطابق روز شستشوي فرش است كه با شستشوي سنتي فاصله گرفته باشد. اما از كجا بفهميم قاليشويي مورد نظر ما با روش‌هاي نوين به استقبال فرش ما مي‌آيد و آن را شستشو مي‌دهد؟ نكاتي براي تشخيص قاليشويي مدرن وجود دارد كه آن‌ها را به شما مي‌گوييم.

قاليشويي مدرن

فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه باعث مي‌شود صفت مدرن بودن را به يك قاليشويي ربط دهيم. در اين مقاله مي‌خواهيم چند فاكتور آن را به شما بگوييم. اما در حالت كلي تجربه شما از يك قاليشويي مي‌تواند اين موضوع را اثبات كند.
گاهي اوقات مي‌توانيد به تجربيات دوستانتان تكيه كنيد. از آن‌ها راجع به انتخاب بهترين قاليشويي و تجربه شستشوي فرش‌هايشان توسط آن مراكز بپرسيد. مسلما قاليشويي كه به رنگ فرش‌ها و بافت آن آسيب برساند مشخص است كه از دستگاه‌هاي شسشتوي مدرن استفاده نكرده و همچنين پرسنل باتجربه‌اي هم ندارد. اما هميشه به دست آوردن تجربه، بهترين كار نيست؛ لازم نيست حتما يكبار به يك قاليشويي اعتماد كنيد. قبل از اين كار كمي درباره فعاليت‌هاي آن‌ها تحقيق كنيد و اطلاعاتي به دست آوريد.

به نحوه بسته بندي فرش دقت كنيد

بسته بندي فرش مرحله مهمي است كه معمولا قاليشويي‌ها به سادگي از آن مي‌گذرند. اما اگر بدانند اين كار تا چه ميزان در ذهن مشتري مي‌ماند حتما فكري به حالش مي‌كنند. موضوع حمل و نقل فرش شما بسيار مهم است. فرش شما بايد به صورت لوله شده جابجا شود.
اگر فرش به صورت تا شده جمع شود، ممكن است به بافت آن آسيب برسد و حتي فرش شما بشكند و شكل خود را از دست بدهد. براي جلوگيري از اين كار فرش را لوله مي‌كنند و به كارخانه قاليشويي مي‌رسانند. بعد از شستشو و خشك شدن فرش، آن را درون كاور پلاستيكي قرار مي‌دهند و مجدد لوله مي‌كنند و به صاحب فرش مي‌رسانند. اين كاورها از فرش شما در برابر آلودگي‌ها مراقبت مي‌كند. بعد از شستشوي فرش، ممكن است مقداري رطوبت در بافت فرش باقي مانده باشد؛ در صورتي كه بدون كاور آن را جابجا كنيد مي‌تواند آلودگي را جذب كند. با اين موضوع فرش شما بوي نامطبوعي بعد از شستشو به خود مي‌گيرد.
بنابراين اگر اين اصول را رعايت كنيد حتما مشتريان بيشتري به شما اعتماد مي‌كنند و فرش‌هاي دستباف و ماشيني خود را به شما مي‌سپارند.
بنابراين يك قاليشويي مدرن با فرش‌هاي شما چه دستباف باشد و چه ماشيني، به صورت محترمانه برخورد مي‌كند و بسته بندي و نوع حمل مناسب مي‌تواند يك نمونه از آن باشد.

مشخصات قاليشويي مدرن

يك تيم پشتيباني حرفه‌اي در دفتر كاري خود استخدام كنيد. اين تيم بايد با تمام فنون مذاكره با مشتري آشنايي داشته باشد. بتواند سريعا درخواست مشتري را به واحدهاي ديگر اعلام كند و هماهنگي لازم را انجام دهد. با وجود تيم پشتيباني شما، مشتري بايد احساس اطمينان از درخواست خود پيدا كند و در صورت بروز مشكل بتواند با روحيه بالا آن را حل كند. فرش‌هاي مشتري را دقيقا در زمان مقرر تحويل دهيد. با اين كار مشتري متوجه مدرن بودن سيستم‌هاي شما مي‌شود.
امروزه اكثر كسب و كارها به روش‌هاي خدمات رساني آنلاين روي آورده‌اند. اينترنت بستر مناسبي براي استفاده از اين خدمات است. شما به راحتي با يك خط و گوشي موبايل مي‌توانيد به اينترنت وصل شويد و سايت قاليشويي مورد نظر خود را جستجو كنيد. با خدمات آن‌ها آشنا شويد و نحوه استفاده از آن را مطالعه كنيد.
قاليشويي‌هاي مدرن امكان خدمات سفارش آنلاين هم براي شما در نظر مي‌گيرند. شما با وارد كردن نام، تلفن و آدرس مورد نظر به صفحه جديدي هدايت مي‌شويد كه نوع خدمات را در اين صفحه مشخص مي‌كنيد. در واقع در اين مرحله بايد مشخص كنيد كه فرش شما از چه نوعي و نيازمند به كدام برنامه شستشو است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.